اخبار داخلی
شماره: 2265
1391/10/26 - 05:50
دومین نمایشگاه زیست فناوری ایران آغاز به کار کرد

دومین نمایشگاه زیست فناوری ایران صبح امروز سه شنبه 26 تیرماه ، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

مرجان آقبلاغی- به گزارش بنیان ، در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه، نسرین سلطانخواه معاون علمی فناوری رئیس جمهوری، صاحب قدم لطفی، رئیس ستاد توسعه زیست فناوری کشور، نادری‌منش، معاون آموزشی وزیر علوم و جمعی از متخصصان حوزه بیوتکنولوژی حضور داشتند.
معرفی و برندسازی محصولات زیست‌ فناوری ایران در داخل و خارج کشور، معرفی توان فنی – تولیدی و آخرین دستاوردهای زیست‌ فناوری کشور و کمک به ایجاد ارتباط و همکاری میان بخش‌های علمی، صنعتی وتجاری مربوط به زیست ‌فناوری کشور، تشویق پژوهشگران، نوآوران و صاحبان صنعت در عرصه زیست ‌فناوری کشور، جلب مشارکت سرمایه ‌گذاران داخلی و خارجی برای سرمایه ‌گذاری در تولید محصولات مبتنی بر زیست‌ فناوری ازجمله اهدافی است که در برگزاری این نمایشگاه مدنظر قرار داده شده است.
برگزاری نشست های علمی و تخصصی با مباحث مختلف برای دانشجویان و محققان و برپایی نمایشگاه هنر و زیست فناوری از دیگر برنامه هایی به حساب می آید که برای این رویداد علمی در نظر گرفته شده است.
این نمایشگاه که با شعار « فناوری های نوین زیستی در خدمت زندگی و سلامت انسان ها» آغاز شده تا شنبه سی ام دی ماه ادامه خواهد داشت.
©2013 Royan Corporation. All Rights Reserved